Merhaba kızlar, adetim bittiğinden beri kasıklarım da ağrı hissediyorum. Özellikle 3 gündür sol kasığımda batma şeklinde acı hissediyorum. Diğer adetime 10 gün var çocuk çalışmaları yapıyoruz. Böyle sanki içim de birşey kıpır kıpır anlam veremiyorum. Belirtimi sizce bunlar 🤔