Son 3 gün ama neredeyse hiç belirti yok gibi cuma günü gittim 20.30 larda sancım çıktı bel ağrım var doktorum da geçen perşembe yarın birgün gelir dedi ağrıların başlamış dedi fakat ilk çocuk olduğu için bilemiyorum ben artık kucağıma almak istiyorum