Kızlar mantarım vardı fitil kullandım 6 tane .neyse fitil bitti ardından yani birkaç gün ara falan geçmedi .fitil kullanırken de hemen sonrasından da kasığıma bıçak batması gibi ağrı giriyor ara ara acaba fitil zararlı mı ? Mantar geçti şükür ama ağrı neden var acaba fitilden dolayı mı