Karadeniz61 İlk gebelik heyecanım, birkaç gündür karnımda seyirme oluyor, bazen sağ yada sol bölgede bazen deliğin orada.. acaba bebek mi, 19+4 haftalığım
Gizmolata Karadeniz61 tam olarak tarif ettiğiniz his seyirme🥰 seyirme gibi yada sanki içerde bişey kanat çırpıyor doğru hissetmişsiniz ♥️
Buketkucuk Karadeniz61 evet canım bebek ben ilk o bahsettiğin hareketleri 16.haftamda hissettim ama tam bebekmi emin olamadım gün gittikçe artınca bebek olduğunu anladım şuan 20 haftalığım ve daha sık daha net hissediyorum
[silindi] Karadeniz61 evet yavastan hissediyorsunuzdur artik 🥰 ama cok cok minimal. Asil hareket 20’li haftalarin ortasinda basliyor
Alizade_16 Karadeniz61 bende 17 haftamda hiss etdim, böyle kıpırdıyor içerde😍 şu an 18+5 iz gittikce netleşiyor sanki
Karadeniz61 Alps yaaa kurban olurum ona benn🥰 kendimi hamile gibi hissetmiyorum artık onu hissetmek istiyorum😁 seyirmeleri hissettiğimden beri elim karnımda, sanki o seyirmelerle onun iyi olduğunu keyfinin yerinde olduğunu düşünüyorım🥰
Alps Karadeniz61 dimiii 😂 ya bide insan bazen düşünüyor acaba bı gariplik var mı ya da iyi mi diye. Bana soruyorlardı hep bebiş nasıl diye bilmiyorum ki iyidir heralde diyordum 😂 hareketlerini hissettikten sonra can atacaksın ki hareket etsin. Artık sabah kalktıktan sonra ilk işin hareket ediyor mu, kaç kere ediyor ona bakmak olacak. 🙈 Benim en sevdiğim olay. Galiba doğumdan sonra en çok bunu özleyeceğim 💖
Kalbimm55 Karadeniz61 Ben okumuştum Ne kadar çok hareketli olursa o kadar sağlıklı olduğunu gösteriyormuş :)
Gizmolata Karadeniz61 evet çok güzel bende tam bir hafta önce 17+5 te hissetmeye başladım 1 haftadır ağzım kulaklarımda 😂
Karadeniz61 Alps ben birde hamile olduğumu öğrendiğim gün kanama yaşadım hiç hamileyim hevesi yaşamadım oyüzden şuan hele benim için bambaşka ☺️ Birde kendi kendime oğlum sensen bu bi kez daha hareket et diye totem yapıyorum 😂😂
Karadeniz61 Kalbimm55 anne iç güdüsü olarakta öyle oluyor valla her saniye hissetmek istiyorum ama uzanınca hissediyorum sanki daha çok☺️
Kalbimm55 Karadeniz61 evet öyle genelde birde akşamları uyku vakti hareketli oluyorlar , İnsan hissedince mutlu oluyor cidden :)) ALLAHH herkese nasip etsin
Alps Karadeniz61 bende kanama yaşadım kaç kere sebepsiz yere. Sizin var mıydı sebebiniz 🤗 hahaha 😂 ne diyo bari tm anne dur vuruyom felan mı 😁 güzel şeyler yaaa 🤗
Karadeniz61 Alps valla ozaman vurmuyor, sonra da sen değilsen gene hissedeyim seyirme diyorum ozamanda seyirme olmuyo😂😂 kesenin yanında kanama alanım vardı iki kutu progestan bitirdim 2-3 ay ara ara sürdü kanamam. Şükür rahatım artık☺️ Sizde kanama alanı da yok muydu hiç bi sebep olmadan kanama yaşadınız
Alps Karadeniz61 aynen canım 27. Haftalarimda kordon plasenta rahim ağzı vs herşeye bakıldı ama sebepsiz yere kanlı nişan gibi akıntım oldu bir hafta, onun öncesinde de 20li haftalarda yine sebepsizdi, ayağıylaa sert vurduğu için rahim ağzını kanatmış olabilir demişti falan filan. Yarın da 33 olacağım Allah’ın izniyle sonra da kontrol 5 haftadır görmüyorum bakalım ne alemde 😄
Karadeniz61 Alps yaaa sizinki büyükmüşte 😳 ben hiç bir daha kanama yaşamam olayına girmeyim ozaman 😔 sağlıkla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza💕