MihricanA Bu gun kontrolüm vardı 3046 gr cıktı her hafta aclik tokluk sekerime bakıyor artik doktor sizde de böyle bir durum var mi? Böyle giderse sezaryen olacağım galiba 😂
bukito MihricanA ben de 35+1de gittiğimde 3400 dedi çok öndeydi yani ama 36+1de gittiğimde 3550 olmuştu yani bir önceki hafta 350 gr alan çocuğum sonraki hafta sadece 150 gr aldı yani her hafta aynı gitmiyor kilosu bu yüzden hala doktorum normal doğum şansı var diyor şu an 37+0 olduk yarın kontrolüm var bakalım bu hafta nasıl ilerlemiş
MihricanA Bahar1_ Bana doktor bisey demedi daha gelisi bas pozisyonunda olduğu icin her iki duruma da hazırlıklı ol dedi 😂
Bahar1_ Senin bebiş 4 ü bulur hiç zorlamayalım dedi bende sezaryen istiyordum Allah gönlüme göre verdi ☺️☺️
Ocakannesi25 Bizim de 35+4 de 2700 gramdı, alakasız olacak ama şimdi 36+1 im ve dünden beri karnım çok sertleşiyor kasılıyor düzenli değil ama sürekli sert çok fazla ağrım sancım yok ama acaba bi kontrole gitmeli miyim ya da en azından nst
MihricanA Ocakannesi25 Benim de öyle hatta bu gun hastaneye gidene kadar yolda kac defa sertlesti saymadım bile nstye girdim sanci falan çıkmadı yalanci sanci galiba bizimkiler
Bahar1_ Ocakannesi25 benimde öyle arkadaşım taş gibi karnım gaz olabilir ama kötü hissediyorsan git tabi
Simelwelt bukito bunu okuduğuma çok sevindim doktorum sürekli kilosundan endişeliyim diyor çünkü sağlıkla gelsinler inşallah 😊
Simelwelt Bende 34 haftalıkken 3160 gr dı cuma gideceğim 38 de Bakalım kaç olmuş sezeryandan çok korkuyorum 😒