Handankisin Karbonat ile cinsiyet testi yapan var mı doğru mu çıkıyor yanlış mı 20 haftalık hamileyim bebişim göstermiyor doğru çıkıyorsa onu yapim😄herşeyden önce sağlıklı olsun da insan merak da etmiyor değil tabi
Gizmolata Handankisin detaylıda belli olur zamanı gelmiş zaten 🥰 karbonatı hiç duymadım göbek şeklinden biraz belli oluyor ama
Alizade_16 Handankisin ya kıyamam sana utancakmış minik😍😍😍 Bennduyduğma göre kendini göstermeyen bebekler genelde Kız oluyor😍 hayırlı evlat olsun🤲🏻❤
Crn1996 Handankisin tutmuyor köpürüp köpürmemesi idrardaki asit oranına bağlı inanmayın yani benim köpürmemişti ama doktor erkek dedi🥰 göbek şekli diğer herşey hurafe bitek doktorunuzun dediğine inanın😀
Gizmolata Handankisin ay inada bak sıpa ya 😂♥️ Valla belki birileri bişey biliyordur ben çok beceriksizim bu konularda 😂
Gizmolata Beyzacm yayvan göbekse kız derler daha öne doğruysa erkek bu arada ben anlamıyorum neneler anlıyor valla 😂
Handankisin Alizade_16 bilmiyorum kuzum oğlum da 6 aylık olana kadar göstermedi o yüzden emin olamadım. İnşallah kızı da tadarım
Handankisin Crn1996 hmm doktor Bi şeyler dese inanacam da demiyor 5 aylık oldum merak ediyorum ister istemez 😀
Erentoo39 Yalnız değilsin 20.haftam bitti ama cinsiyet yok 😬😬 2.gebeliğim insan merak etmiyor değil.Haftaya detaylıya gidicem bakalım neler olacak😄 sağlıkla doğsun bebeklerimiz inşallah 🤲
Handankisin Erentoo39 aynen bakalım hakkımızda hayırlısı olsun Rabbim gönlümüzdekini kucağımıza koysun 🥰 bende haftaya gideceğim kontrole