Merhaba arkadaşlar,
Sizinle bir şey paylaşmak istiyorum i, bir arkadaşım var 39 yaşında 2 ay önce evlendi, evlenmeden önce tahlilleri yaptırdı ve amh 0.14 çıktı, Dr menopaza giriyorsun dedi, hamile kalman imkansız tip bebek belki dedi, ama arkadaşım 2. Ayında hamile kaldı doğal yolla, bana şunu söyledi, eczaneden mantar için fitil almış içinde 3 tane varmış, 1 gün onu kullanmış o gün ilişki olmamış, 2. Gün ilişki olmuş, 2. Fitil de aynı şekilde devam etmiş, fitili kullandığı günler ilişki olmamış bir gün sonrası mutlaka olmuş, ben denedim banada biri söyledi dedi, bende deneyeceğim, sizinlede paylaşmak istedim, bilginiz olsun, bu arada fitilini adını bilmiyorum, arkadaşımda eczaneden fitil ilaçı demiş o şekilde almış