Sevmmmm 27 haftalık hamileyim ve bazen hissettiğim tam olarak karnımın içinin oyulmasi 🤭 bu nedendir acep? Çocuk dönüyor mu içimde acaba 😁
Yeliz4 Sevmmmm şu anne his bende var ve daha 25+4 hamileliğim miğde ağrısından ölücem içerde ne oluyor anlayamıyorum
hazal86_ Sevmmmm Sanki küçük bir şey göçüyormuş ya da vakumlanıyormuş hissi 😁😁😄😄Yalnız değilsin 😊26 haftaya dayandık ben de hissediyorum bunu
alindas Sevmmmm evet ya o bende de oluyor 31.haftada başlamıştı şuan 37yim hala yapıyor ne olduğunu çözemedim ama içim gidiyor😂
Alps Ben onu şey diye tarif ediyorum; içim kayıyor 😂 harbiden neden oluyo acaba bebek döndüğünden felan mı
hazal86_ Sevmmmm Aynen, bir tekme atması gibi herhangi bir şey değil😊Belki de ömrümüzde bir kez yasayacagımız bir şey, şükür hissetmek bunu çok güzel 🙏