cerencann ben fotoğrafa özel anlarım ölümsüzleşmesine çok önem veririm ama buna gerek yok bence özellikle bu dönemde o fotoğrafçılarda bin bir türlü insanla muhattap oluyo ne olur olmaz sağlık açısından öncelikle sonra da maddi olarak bin tl ye bebeğimin daha önemli ihtiyaçlarına kullanırım ellerimizdeki telefonlar bu anları kaydedecek kadar profosyonel zaten bence gerek yok. Benim eşim heycandan çekemez biliyorum adam bayılmadan çıkar mı diye düşünüyorum ben o yüzden teklif dahi etmedim 😂 oradaki hemşirelerden vs rica edeceğim 😊