EsinKaraglle devlet ve özel olmak üzere bende iki farklı doktora gidiyorum. Özele göre suyumuz fazla devlete göre normal . Özele göre 1,5 hafta tüm vücut kilo ölçümlerimiz ilerde , devlete göre normal. Özelde en son 29. Haftada 1700ü zorluyodu kilomuz. Yarın 32 olcaz gidelim bakalım ne diycekler. Devlette herzaman kilosunu söylemiyolar