_gokcelii Kızlar sizlerde baş ağrısı çekiyor musunuz🤦🏻♀️ Ben hamile olduğumdan beri fecii başım ağrıyor aralarda. Acaba böyle zamanlarda neler yapıyorsunuz🤦🏻♀️🙏🏻
tubacifci93 _gokcelii Bende yaşadım ama belli bi haftamda tansiyonunu ölçme şansın varsa ona bir bak şakaklarına buz tut ensene birde ayaklarını soğuk suya koy 10 15 dk kadar baktın geçmiyor doktoruna danış genelde parol içebiliyoruz ama yinede sor
sakizagacioneriyor _gokcelii nane yağı kullan canım baş ağrısına iyi geliyor şakaklarına başının ağrıyan kısımlarına kulak arkana sürebilirsin. Bende göz migreni var ve genellikle ilaç içmiyorum. Eczanelerden headstick de alabilirsin.
Haticekablan _gokcelii geceden beri agriyo hemde karanfil çiğnemek hep iyi geliyo bana tam geçirmedi ama hafifledi ilaç içmeye gönlüm el vermedi
_gokcelii esraizmirli Ama nasıl bi ağrı yaaa 😪Doktorum bana da parol verdi ama çokta içmek istemiyorum bebeğe zarar verir diye🤦🏻♀️
esraizmirli _gokcelii yok canıım bana günde 3 adet içebilirsin dedi hiç faydası yok zaten parolun ama en azından hafifliyor
_gokcelii esraizmirli aynnn canım dediğin gibi gerçekten bi faydası yok hafifletiyor yada içince psikolojik olarak geçiyor 🤣😇
_gokcelii tubacifci93 Aynn öyle parol dışında bir şey önermiyolar. Teşekkür ederim 🙏🏻 Kendi yontemlerimizle hafifletecegiz🤦🏻♀️😇
_gokcelii esraizmirli Doktorumuz tahminde bulundu ama kesin bir şey söylemedi. Daha bekliyoruz minnoşu👼🏻🥰Sizinkinin cinsiyeti nedir❣
_gokcelii esraizmirli Bizede 13. Haftada erkeğe benziyor dediler bakalımm kesin demesini bekliyoruz hazırlık felan yapmıyorum 👼🏻🤦🏻♀️ Sağlıcakla kucağınıza alınn inşAllahh❣ İlk gebeliğiniz mi