Bazen düşünüyorum keşke bu kadar her şeylerini bilmesek. 10 gündür yaşadığım stresin haddi hesabı yok. Yarın kontrolüm var 33+4 olacağım. Bakalım ne kadar büyümüş. Benim bebeğim de zayıf biraz. Doktorum bol bol meyve ye dedi ama zaten aşırı besleniyorum. Hiçbir şeyden tiksinmedim. Her şeyi yiyorum. Bakalım sağlığı yerinde olsun da 🤲🏻