Battaniyeli Kızlar 3 gün önce aşılama oldum.doktor progestan verdi.ne için tam olarak.kullanan var mı. Siz ne için kullandınız
merveklyc Battaniyeli Bebeğin iyi tutunmasını sağlamak için kullanılıyor benim lekelenmem olmuştu onun için vermişti doktorum fitil olarak kullanıyorum
Piremses0 Battaniyeli kuzum tutunma ve gebelik olunca düşme riski olmaması için doktorun iyi düşünmüş herkes vermez 🥰
mercimeginanne Anestezist progestan planlı gebeliklerde veriliyor. Eğer bebek oluşursa tutunsun düşmesin diye. Alınması gereken bir ilaç. Battaniyeli ben yaklaşık 3 yıl bebek tedavisi gördüm hemen hemen her ay kullandım.
Anestezist Busbushatun gebelik oluşmadan ne progestanıymış..bi gebelik oluşsaydı boşuna hormon almış olunmazmı.
Busbushatun Anestezist canım amac zaten gebelık olusumunu kolaylastırmak tup bebek tedavısındede aynı mantık yapılıyor
Busramusti Battaniyeli gebelik öncesinde gebelik olursa diye rahim duvarini kalinlastirsin bebek tutunsun diye vermişti sonrasında 8. haftalarda bi kanamam oldu bu seferde kanama için kullanmıştım ben hem fitil olarak hem ağızdan iki şekildede kullandım