Ya bende sürekli çamaşırımda ıslaklık görüyorum tam o bölge avuç içi kadar yer hep ıslak , kontrollerimde hiç bir sorun gözükmüyor , diyorum o zaman bu ne , terliyor muyum acaba bu soğuk havalarda o kadar çok terlenir mi bide sadece orası mi terliyor yani , çözemedim gitti 36+1m şuan 34-35te böyleydi hep şuan görmüyorum mesela çamaşırımda