babyberry muayeneden sonra kanamam oldux tansiyonum düşmüştü ve ecel teri dediğimiz o teri döktüğümü düşünüyordum. Kanama tansiyonunu düşürdü. Eğer o kanama olmasaydı detaylı ultrason a girmeyecek bebeğimi göremeyecektim. Bir önceki gebeliğim kimyasal gebelikti, düşük ile sonlandı.
Şimdi de beklemeyi tercih ettim. Ama bemim li lekelenme değildi 2 gün önce 1 damla 2. Gün 2 damla bugün biraz daha artmıştı. Çok endişelendim baktılar kesem falan herşey duruyor sadece kese çevremde az bir kanamaya rastlandı. Ama ağrım sızım yok hiç