Damlaltinay Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim. yer değiştiren 1,2 sn süren ağrılarım oluyor. Acaba hareket mi yoksa rahmim büyüdüğü için mi ağrı oluyor? Başına gelen var mı ? Sanırım hareketi hissetmem için çok erken.
Ebrumihrimah Damlaltinay benim de öyleydi doktora gittim bebek büyüdüğü için oluyor o ağrılar uzandığinda geçiyorsa sıkıntı yok demişti dizinde öyledir büyük ihtimal bende 16 haftaligim.