Kızlar en son 20 haftalık iken gittim doktorum detaylı Ultrasona yolladı orada bakıldım herşey güzel 1 ay sonra gel dedi… bugün tam 1 ay oldu muaneye gittim hiç ultrason koymadan detaylı ultrason için aşağıya katta barkot kesti gene Sordum hocam geçen de detaylı bakıldı Doktor da ilk 4 ay ve son aylarda ben bakıyorum dedi. detaylı ultrason için gittim ocak 5 randevu verdi . Yanı 20 haftalık iken ultrason da bakıldı ocak 5 de 27 haftalık olucam. Sizce bu durum normal mi?? 1 buçuk aydır bebeğimin sağlığı durumu nasıl merak ediyorum…. devlet hastanesine gidiyorum başından beri aynı doktorum ama moralim çok bozuldu. Beklemesine beklerim de bebeğimi durumunu merak ediyorum