Tgbab Kızlar bugün 39 a girdik cuma sezeryan günü almıştım. Geceden beri karnımın içinde belimde bir ağrı var böbrek ağrısı gibi de üşütme ağrısı gibi de böyle vurup geçmiyor . Ama tecrübesizlik zor anlamıyorım 😭