Meneksee1 Kızlaarr insiyette yanılma yaşayanlar var mı bana doktorum önce erkeğe benziyor dedi sonra büyük ihtimal erkek dedi her kontrol de bahsettiği cinsiyet erkek oldu şimdi kız bu yanılmışız diye kesinleştirdi haftaya cinsel organ taraması yapacak bakalım🤷
LETHE Meneksee1 kac hafta oldunuz? Bugün burda eski postlari okurken doğuma kadar kiz diyip doğumda erkek olan birini okudum
mrv-1126 Meneksee1 beşe 17. Haftalıkkem yüzde 90 erkek dedi ama hiç bir zaman kesinlik veremiyoruz dedi 🤔
Kahvelim_ Meneksee1 kaçıncı haftalar da erkek diyip kaçıncı kaçta da yanılmışım dedi .. zaten 16 hafta da kesin ben önceki haftalar da söyledikleri şeyi baz almıyorum
Ohaezgi Meneksee1 benimde 12.haftada tahmin etti %70 erkek dedi 16. Haftada kesin net kız olduğunu gördük
LETHE Meneksee1 en net sonuç detayli Ulturason da belli olur bana da kiz dediler 13 haftalıkken detayliya kadar bilmiyormus gibi davraniyorum burda değisenleri okuyunca😊
Meneksee1 LETHE bu sefer eşim kesin mi dedi kesin dedi yanlışlık olmuş dedi bilmiyorum artık canım detaylı ultrason haftaya gel dedi
mrv-1126 Meneksee1 Meneksee1 en son iki hafta önce demişti erkektir diye, erkek olduğunu düşünüyoruz ama bakalım 🤗
Meneksee1 Beyzacm yok canım oyle hep kesinleştirneden erkek diye söylemişti benzediğini dair ama şimdi kız dedi eminmisiniz dedik eminimim kız bu yanlışlık yok dedi yinede güvenemedim yanılması çok
Kahvelim_ Meneksee1 anladım canım 16+5 te de aslında tahminde bulunmuş net birşey dememiş görememiş sanki hayırlısı olsun
Deletedmom27 Meneksee1 doktorunun yaptığa iş hee..başlarda hadi anlarız da çıkıntı muhabbetinden yanılma oluyo 16+5 de de büyük ihtimalle demek nedir ya yanlış demiş bide 🤔doktorlar da bizim gazımıza mı ne geliyo emin olmadan söylemezlerdi artık patır kütür tahminler havada..benim doktor da 12+5 te kesin erkek dedi bakalım 🤷🏻♀️Kızımda yanılmamıştı o haftalarda da bu kez küt diye diyince burdaki değişmeleri okudukça insan bi acaba oluyo
Deletedmom27 Meneksee1 herhalde büyük ihtimalle dendimi tersi olabilir demek ki..kuzumuz kız da olsa erkek de olsa sağlıkla kavuşsun anne babasına ,bereketli ,bahtı güzel, hayırlı evlat olsun vatana da millete de ailesine de 🤲🏼🥰
Meneksee1 Deletedmom27 Tabiki erkek kız ikisi de evladımız ama kesinleştirmediğin birşeyde fikri olmamalıydı yanlış yani bu