Kızlar Bakırköy Sadi Konuk Perinatoloji ve Anne Bakım bölümüne randevum vardı bu sabah detaylı ultrason yaptırdım22+1 haftadayız daha önce bunla ilgili de post açmıştım bazı arkadaşlar geri dönüş yapmamı istemişti memnuniyetle alakalı ama postu bulamadım tekrar açtım o yüzden oraya gitmeyi düşünen gidecek olan varsa eğer ben çok memnun kaldım bilginiz olsun tıpkı özel gibi yarım saat ilgilendiler sırasıyla bütün organlar vs incelendi rapor hazırlandı ultrason görüntülerim ile birlikte aldım ve çıktım sonuçlarımı herşeyimiz çok iyi şükür bir problem çıkmadı sizde özellere para vermek istemiyorsanız yada durumunuz müsait değilse direk bu hastanenin bu bölümünü takip edin randevu almaya çalışın tabi öncelikli olarak yeşil alana kaydınız olması gerekiyor ben normalde şehir hastanesinde takipliyim benim doktorum oraya yönlendirmişti yeşil alana açtırmıştı o şekilde ben 1 ay öncesinden başlamıştım öyle alabilmiştim🌸🤗