cennetinsusu Mercimegimm Canım bnm karnım sert diye verdi doktor. Kasıklarım ağrıyordu. Ve şişkinliğimde ilacı kullandıktan sonra geçti çok şükür💖💗 yani kısacası bn memnun kaldım💓
Bernaaa deletedmom25 canım OSTEOCARE die bir ilaç kullanıyorum sabah akşam ..hatta netten alıyorum bunları haberinbm olsun daha uygun oluyor..ub
Eminecamus Benim aşırı gazım vardı ve bunun için verdi bugün ilk defa içtim ve yapandan satana kadar dua ettim. Ağrı için kullanıldığını bilmiyordum fakat sırt ağrılarıma da iyi gelir herhalde. Mucize gibi bişey gaz hiç sıkıştırma dı
Dyg28 Ben 1 aydır kullanıyorum ama ağrı ve kamplara iyi geldiğini bilmiyordum. Bende pek işe yaramadı gibi. Sürekli bel sırt ve kaşık ağrılarım oluyor.🙁