Sdhs06 Kızlar ya Bugün tam 37 haftalık olduk oğluşumla ben hemen oğluma kavuşmak istiyorum doğumu kolaylaştıracak neler yapabilirim sizce kızlar hani arada 2-3 tane hurma yiyorum ama başka neler yapabilirim sizce 🌸😘
Papatya0605 Sdhs06 Anne karnındaki 1 gün normal 1000 günden daha iyi derler bence gününü doldursun canım
SutlacimiYedimmiBen Sdhs06 ilkini 35 haftada doğurunca allahım nolur bu 38. Gecsinde öyle doğsun diye dualar ediyorum. Zamanında gelmesi için dua et canım.
Sdhs06 Yelizimmmm3447 öyle mi diyorsunuz 😂😂 evde yürüyüş falan yapmaya çalışıyorum ama bi faydası olur diye
ilkim_55 Sdhs06 benim de bugün oldu ama şuan sol bacağım çok fena ağrıyor. Bide alt tarafa baskı oluyor
Merve-baydar Ah bende 37 yim bi an önce doğurmak iştiyorum da bebeişler vaktini bekliyor kaç kilo bebişiniz 🙃
Gizmo123 Cnm hemen kavuşmak istemeni anlıyorum bende bugün tam 37 oldum ama anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi bence doğumu şimdi başlatmak için bişeyler yapma doğum kolay olsun diye yapabilirsin ama erken gelmesi yanlış bence benim fikrim böyle 😊
Sdhs06 Gizmo123 doğru diyorsun canım ya demi bu hafta olmasa illaki haftaya doğar yani ya 9 ay bekledim 2 hafta bekleyemiuırum 😂😂
Sdhs06 SutlacimiYedimmiBen öyle mi diyrosun canım ya neyse Rabbim ne zaman uygun görürse o zaman olsun ya
Gizmo123 Sdhs06 kesinlikle çok heycanlı bnde istiyorum ama aynı bedende olmaktan da çok mutluluk duyuyorum Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin 💓