Merveokan Merhaba bayanlar bugün doktor muayenemizde bebegin biraz suyunun eksik olduğunu öğrendim aramız da bu durumla karşılaşıp neler yaptınız suyunun yükselmesi için 😇
denizali_ Merveokan ben bugün gittim doktora amniyon sıvısı azalmış kesem açılmış yaklaşık 3 gündür bu sıvı geliyordu 😞Allah kimseye yasatmasın zor bir durum
Nilunilu Merveokan ben doğum yaptım 33.hafta da azaldı benim de tek ilacı uyuyup dinlenip bol bol sıvı tüketmen ve havuç suyu deniliyor diye yaptım Allah fayda sağlasın dedim belki o da biraz etki etti 36+3 e kadar dayanıp doğumum gerçekleşti 🧿 darısı hayırlısı ile size olsun
Merveokan Yelizimmmm3447 valla günde nerden baksan 2 litre su içiyorum ama doktor şu içme ile alakası yok dedi bide midem bulantım çok ya ondan mi oldu
Merveokan Nilunilu çok sevindim inşallah bizde iyi oluruz şu tuketiyorum çok şimdi havuç suyu da tüketeceğiz inşallah fayda sağlar hayırlısı ile rabbim de dünyaya gelişimi sağlar