Edahamdi123 Kızlar 19. Hafta içinde kasık da batma ve ağrı normalmidir 🙄🙄 bunları yaşayan var mı acaba endişelenmelimiyim 😞😞😞
3851 Edahamdi123 bugun bende de var o agri belim karnim cikacak gibiydi galiba cok yurudum ondan bugun disarda isler vardi agriyo bilmiyorum normalmi 1 hafta sonra kontrolum var doktoruma sorcam
Edahamdi123 Bsmlh normal birşeymiymiş peki canım bu 🤔 herhangi bir endişe verebilecek birşey mi yoksa
Bsmlh Edahamdi123 yok yok normal dedi ama bazı insanlarda magnezyum eksikliği erken baslar dedi test yapmadan vereyim dedi
mucizem15 Bende 21 haftalık oldum bendede sağ kasıkta ağrı batma gibi ağrı var. Persembe günü bu şikayetle gittim hastaneye bi sıkıntı yok dedi doktorum çok ağrın olursa parol iç dedi. İnşallah normaldir