Demir EsenPelin İlk ay düşük riskim olduğu için oturarak kılmaya başladım.Daha sonra korkumdan öyle devam ettim.Şu an zaten ayakta kılmam çok zor.
YusufEymen EsenPelin son ayımda başladım ama tabiki kişiden kişiye göre değişir benim karnım çok çıkmadı 35. Haftadan sonra biraz nefes nefese kaldım zorlandım oturuyorum artık 🙏🏻
Glmsr Ben 24.haftadayım normal kılıyorum her seferinde aklıma geliyor acaba zararlı mi diye ama oturarak kılmak da şimdiden uygun olur mu bilemedim karnım da artk baya cıktı
Busra2437 27+2 yiz sadece bacak agrim beni rahatsız ettigi muddetce oturarak kiliyorum onun haricinde hep ayakta kiliyorum
Ezo35 Bende 28+5 oldum. Çok yorulmadigim ve agrimin olmadığı zamanlar hep ayakta kılıyorum. 6.5 ayıma kadar hep ayakta kıldım. Kendi vücudunu en iyi sen bilirsin. Benim oturarak kılmak hiç içime sinmiyor ama mecbur şükür bize o imkanı tanıyan rabbimize 🙏💕
Deniizzm35 EsenPelin ben 4.5 aylık hamileyim ama ayakta kılıyorum zorlanıyorum biraz ama zararı oluyo mu ki bebeğe acaba diye sürekli düşünüyodum bnde
Ozlemmmmm EsraKymen Supermother Nur55 nasil kiliuorsunuz oturarak gozlerinizle mi secdeye gidiyorsunuz bende zorlaniyorum artik egilirken
EsraKymen Bende en başından beri oturarak kılıyorum iki gün ayakta kılmayı denedim kasıklarım ağrıdı şimdi 20+5 olduk eğilirken yine baskı yapıyo kılmaya devam ediyorum
Nur55 Ozlemmmmm ayakta niyet ediyorum canım her namazın başında devamını diz üstünde oturarak kılıyorum secdeye eğiliyorum aynı onda değişiklik yok çok belin ağrıyosa eğilemiycek durumdaysan önüne tabure gibi bişey koy onda secdeye git
Deletedmom15257 EsenPelin bende ayakta kılıyorum bazen karnım agriyo tutup kalkmak zorunda kalıyorum oturarak nasıl kılınır bilmiyorum ben
Beyzaa EsenPelin 25+2 yiz bu zamana kadar sikinti yasamiyordum ama su son gunlerde hele bide iftardan sonra zorlaniyorum sanki
elif0690 Beyzaa Ben de 25+3 haftalığım..Şimdilk ayakta kılıyorum..Karnımda var baya bazen zorlnıyorum ama gittiği yere kadar bakalım..