oykuduru21 BrcHmt ben genelde sabah uyanınca ve akşamları tekmelerini hissediyorum gün içerisinde arada hafifçe oluyor
cansugrn BrcHmt benim oglumda genelde sabahlari acikinca bayagi oynuyo😊 akşamlari da oturunca gün icinde de oturunca dinlenirken konusuyorm basliyo oynamaya hareketli olcak galiba💙 annesi gibi. Ben de fazla oturan biri degilm😃
BrcHmt oykuduru21 aynen benim de öyle. Alıştım şimdi o şekilde olmasına olmazsa panik olurum diye korkuyorum 😦
Mercimekmom BrcHmt 25 e kadar normal düzenli atmaması normalmiş canım çünkü karnımızdaki suda akşama kadar sallanıyor ve salıncak gibi uyurlarmış 🥰