Hazalveannesi Minegkhn92 valla canım doktorun ne dedi bilmiyorum ama benim 34+4 te 2.950 dedi ama her ultrason aleti farklı gosterebiliyo 🤷♀️
Choseungdal Minegkhn92 Hazalveannesi hem öyle hemde bunlar tahmini kilo ve boy ölçümleri illaki dogunca farklı kilolara sahip olabiliyorlar yanlışlık olabiliyor.
26262626 Minegkhn92 35+3 2440. Bebek kilo alamamış. Sıvım bitmiş. Yarın sezeryanla alınma ihtimali var
Choseungdal Bence çok iyi olması gerektiği gibi çok kilolu olması da iyi değil zaten daha kaç haftan var alır yani bende şuan 39+3 gecen hafta 38+3 3180 gr kilosu vardı 50 cm boyu vardı.
Hazalveannesi Choseungdal aynen oğlumdada 3000 gr dendi 2.720 gr doğdu ultrason genelde biraz fazla gösteriyo birde her cihaz bir olmuyo
Choseungdal Hazalveannesi evet canım o yüzden çok, takmamak gerek sağlıklı olsunlar yeter zaten önemli olan dünyada kilo alması hani kilosunun geri düşmemesi gerek.
Choseungdal Minegkhn92 kilo göreceli birşey takma benim doktor da biz çok kilolu bebek istemiyoruz doğum zor oluyor dedi bende normal yiyorum alıyor yani yapacak birşey yok🤣ama normal alıyor öyle çok fazla değil
Hazalveannesi Minegkhn92 hayır hayır üzülme önemli olan sağlıklı olması benim oğlum 2.720 doğdu birazda zayıfladı 2.500 e falan düştü ne oldu büyümedimi büyüdü tabi hem niyeyse ben ufak tefek cocuklari daha cok seviyorum🤷♀️🥰🥰🥰
Minegkhn92 Hazalveannesi benim yiğenimde 2.750 doğdu da ne bileyim insan bi zayıfmı acaba diyor normalde takmam hiç ama morel verdin ama sağol👍🏻 😇🥰