KaderceEe Önceden yine bı anket yapmıştım isim konusunda hepiniz oylama yaptınız teşekkür ediyorum fakat şimdi iki isim arasında kaldım. Sizce —. Aybars mı. Kuzey mi ?
KaderceEe Nisaa46 o kadar isim buldum sonra kuzey dedim. Bı ara Aybars dedim kararsız kaldım eşim aybars daha güzel diyo bende kararsız kaldım ikisi arasında 😁
KaderceEe Mom092 sizin kız galiba . Kızım olsaydı Eylül koyacaktik eşimle 🙈 sizin isimi görünce eylusunannesi
MervErdo Tamm aybars fazla konmaya başladı ama anlamı güzel kuzeyin yön dışında ne anlamı var ben şahsen ismin yaygınlığından ziyade anlamını daha çok önemsiyorum annesi olarek karar sizin tabiki 🌸
KaderceEe MervErdo evet canım ama işte çok kararsizim . İkisi arasında gidip geliyorum 🤗 çok araştırdım genelde isimler aynı zaten. Bende normal bı isim koyucam ama şu ikisi arasında kararsızım