busbus35 Maşallah, gözün aydın Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eder inşallah 🤗 Ben de ikinciye sezeryan olacağım da epidural mi genel mi olsam arasında kalıyorum, ilki epiduraldi çok bel tutulmam oldu ondan korkuyorum, ilk ayağa kalkmadan korkuyorum.. ☹️ Yoksa ameliyat sırasında heyecan, iğne, kusma vs hiç gözümde değil