Denizin supermommm 4w2d yani 4 hafta 2 günlük hamilesin canım , sordunya o yüzden bildim bende yazdım , tam 1 aylıksın maşallah🙏🧿
supermommm Denizin yanlış söyledim ya 🤭hastahanedeydim aklım allak bullak zaten 😂keseyi gördüm şükür ya 5 haftalık mış işte
Sezen_25 Bi doktorun paylaştığı değerlerde görmüştüm Gebe olmayan 0-5 3 hafta 5-50 4 hafta 5-426 5 hafta 18-7340 6 hafta 1080-56500 gibi daha hafta hafta devam ediyo bu kadarını yazabildim doğrudur heralde bi doktor paylaştı
Denizin supermommm 😁😁🙏🥰canım şuan durumun ne ozaman söyle bakıyım ne çıktı ultrssonda bebeğin haftası ? Bebek boyu?
supermommm Denizin canım tam 5 haftalık çıktı işte ben kendimce 6 hesaplıyor dum ama 5 miş normal hepsi dedi dış gebelik ihtimali var demişti doktor dedim biz her ihtimali söyleriz takılmayın fazla dedi işte kese oluşmuş dedi degerime de iyi dedi haftaya perşembe kalp atışını duymaya gideceğim inşallah
Denizin supermommm canım CRL yazan yer bebek boyu , GA yazan yer bebeğin haftası, ultrason kağıdında genelde en altta sağda yazar , bazılarında aolda yaZar