Busraguney Hamileyken uçak yolculuğu yaptınız mı? 10 haftalık hamileyim ama biraz tedirginim riske atmak istemiyorum. Doktoruma da danışıcam ama sizin fikrinizi almak istedim 🙏
dd34_ Busraguney ben 4 aylıkken yaptım ve hayatım boyunca ilk defa bindim uçağa panik atak ve yükseklik korkum olmasına rahmen ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadım bebeğim bana güç verdi 🤗
Tugcem50 Busraguney ben hostesim tek gebelikte 32.haftaya kadar doktor izinsiz raporsuz ucabilirsin tabi kısa yolculuk yapacaksın galiba uzun ucuslar icin 1 saatte bir yürüme yapman lazım onun dısında problem yok bende gittim geldim otobus yolculugundan araba yolculugundan daha konforlu emin ol
Gizemshn Ben 16.haftamda yaptım cok güzeldi hep ucasim geldi 😀 cok rahat doktorum bana taa başından beri önermişti hiç sakinca gormedi