Merhaba, çikolata kistim var, geçen ay 24 mm olmuştu yumurtam, bu ay çatlatma iğneli tedavi için doktora gittiğimde kisti olanlara önermiyoruz, çikolata kist bölümüne randevu verelim orası da bi baksın, ona göre devam edelim denildi, randevu da şubata verildi çok geç, kist olanlara klomen çatlatma iğnesi vs verilmiyor mu,3-4 cm aralığında değişiyor