HayriyeDoan Kızlar 7aylık hamileyim 12kilo aldım daha dolu dolu 2ayım var herkes asıl şimdiden Sonra alırsın diyo Doğum da normal yada sezaryen kilo gidiyo mu nasıl vericez bunları moralim çok bozuluyor çatlakları görünce bacaklarım kollarım bile kalınlastı 😞
Yarenimm HayriyeDoan bende aynıyım cnm 7 aylığın 12 kilo aldim malesef saglikla gelsinler de verilir elbet
CigdemEge HayriyeDoan tek ben değilmişim demekki 🙈 hayırlısıyla veririz inşallah artık bir yerden sonra kafaya takmak sinirimizi bozuyor hele etraf bizi tüketiyor
NaimeYilmaz HayriyeDoan diyet beslenırsenız almazsanız öle cok fazla . kılo yıyerek alınıor son haftalarda olsa ne kdr yersenız o kdr alırsınız
MasalAlparslanMom Hafta 10 kilo 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama kendi aldıklarınıza takılmayın normal yada sezeryan için asıl bebeğin kilosu önemli.
HayriyeDoan Tabiki herşeyden önce bebeğin sağlığı gelişimi kilosu ama onda bi sıkıntı olmayınca sıkıntı edicek bişey buluyosun Doğumda bu kiloların 3 5i gidiyor diyolar doğru mu ki
HayriyeDoan NaimeYilmaz ben tüp mide ameliyatı oldum bundan 3yıl önce istesemde çok yemek yeme şansım Yok çünkü yiyemiyorum mesela ekmek yemiyorum ekmek yersem yemek yiyemiyorum falan benim merak ettiğim bu kilolar dikkat etsende etmesende alınıyo mu
[silindi] HayriyeDoan alınmıyor canım.. yeme düzenini bi gözden geçir şeker oranı karbonhidrat oranı yüksek besinlerle mi besleniyorsun bi gözden geçir. Protein ağırlıklı beslenmeye çalış kilo alımını durdurursun ☺
NaimeYilmaz HayriyeDoan hayır tabıkı yemeden alınması mumkun degl bebegınız daha 2 kılo bıle yoktur öle dusunun tam kac haftalk oldugunuzu blmıorm tabı . Ama hızlı verırsınız dıkkat edersenz dogumdan snra
Pinarrrrr Aynı sorun Cnm bende 13+4 ve 6 kilo aldım 81 kiloyla hamile kaldım ama olsun bebişim sağlıklı olsunda kilolar gider
GulerDoganAslan Benim hamileliğimin başından beri iştahım azaldı daha az yiyorum ama muhtemelen çok hareketli olmadığım için baya kilo aldım
Sema99 HayriyeDoan ben 34+1 toplam 14 kilo aldım üçüncü gebeliğim benim önemli olan bebeğimin kilo alması
sedaaa 31.haftamdayım benimde aldığım kilo aldığım 12 🤦🏻♀️😛 bebişlerimiz sağlıklı olsunda kilolar önemli değil canım akşamları dikkat etmeye çalışıyorum sadece soda içiyorum 3-4 falan alırız inşallah doğuma kadar 😉