Arkadaşlar, diş probleminden dolayı kardeşim 1000 mg antibiyotik kullanıyor 1 hafta kadar kullanıp dişi çekilecek. Hamile kalmak istiyor, bu gün adet başlangıcı 16 gün geçmiş ve böyle sümüksü yapıya benzer akıntısı gelmiş. Bu akıntı yumurtlama belirtisi olabilir mi ? Antibiyotik kullanarak hamile kalıp sorun yaşamayan var mı? Ilişkinin tam zamanı mi ? Fikrinize ihtiyacımız var.
@Tuse