iremibrahim Varmı cinsiyet öğrenen 13+6 bugün gidicem doktora bir tahminde bile bulunmadı cinsiyet öğrenene kadar 2 haftada bir gidiyorum 😀😀
Sermec27 iremibrahim ben de 12+4 haftalık hamıleyım carsamba randevu var bakalım belli olacak mı oğlum 12+3 te belli etmişti 🥰
Gamzecvk52 iremibrahim iki kere gittim ikisinde de göstermedi uyuyordu bende biraz daha büyüsün öyle bakarım diye bekliyorum
iremibrahim Sermec27 ben ikili taramada sordum erken dedi bacak arasına baktı ama boştu 12+4 te girmiştim ikiliye kız diye hissediyorum ama hayırlısı bugünde rüyamda erkek gördüm tahmin Bile yapmıyorlar 😕
iremibrahim Gamzecvk52 ilk ikili taramada inat etti baya sonra sonuç için gittim yüz üstü yattıydı göstermedi gene 😕
Sermec27 iremibrahim bakalım hakkımzda hayırlsı olsun ben en son 9+5 te gitmiştim sag salim dünyaya gelsinler de önemli değil cinsiyeti 🥰 🤲
Esrazey iremibrahim erkek istersiniz belki sevkinizi kırmiim ama bende cok erkek bebek gordüm rüyamda hatta kucagima aldim sevdim maviş maviş gözleri vardi ama kiizm oluyor 2.kizim ..allah gönlünüze göre versin
Medine_25 iremibrahim Biz şuan 16+3 öldük ama kesin birşey söylemedi çünkü göstermiyor ama tahmini kız dedi ayın sonunda gidecek bakalım hayırlısı ilk gebeliğim ☺
KaderceEe iremibrahim 12 haftalıkken erkeğe benziyor demişti. Ama 16 da kesinleşir dedi ve 16 haftalıkken gittiğim de kesin erkek demişti 😊
NAZ2333 KaderceEe bende 13+3te gittim erkege benziyor dedi yarin gidicem 16+2olcaz insallah oyledir cunku benimde 8 yasinda bi prensesim var
Zeycannn iremibrahim ikili taramada çok erken dedi söylemedi Dr. Sonuç için 14 haftalıkken gittim benim ısrarımla bir yorumda bulundu bacaklarını kapatmış ve sırtını dönmüş olan bebeğime kız tahmininde bulundu genelde göstermeyen bebek kızdır diyorlar o kadar da çikolata yedim uyanmadı bebişim annesi gibi uykucu aralığın sonunda bir daha gidicem umarım kesinleşir de alışverişe başlarım 🌺
Zeycannn Zeycannn bir de hep kız bebek görüyorum rüyamda kimi tersi çıkar diyor kimisi de malum olur diyor bakalım hayırlısı olsun artık
Btlerva iremibrahim 12+3 ye ikili taramada demişti doktor erkeğe benziyor diye 14. Haftamda özele gittim erkek dedi bizede gösterdi hatta şuna 16 haftalığız 🥰
Biyyy 12.Haftamda gittim bi çıkıntı gözuktu sordugumda o çıkıntı erkektede kızdada bu haftalarda gözükebilir dedi ama erkek olabilir ama kesin degil dedi . Bugun 16.haftamdayım cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz inşallah 😊
Zeycannn Biyyy cinsiyeti öğrenen buraya yazsın ben de 31 aralıkta gidecem bakalım haziranda kız bebek mi erkek bebek mi çoğunlukta 😂🌺