Gzd38 Kızlar 34+5 bebeğim 2300 gram sizinkiler nasıl 😊 doktorum ne iri ne zayıf bi bebek normal dedi ama bana biraz zayıf gibi geldi
Hnfth Gzd38 34+4günlüğüz 35haftalık mı hamile oluyoruz😂 benmde kontrolüm salı günü çok merak ediyorum en kadar olduğunu 😍🙏🏻💃
Ayselcnt Bence çok iyi.. kilolu bebek iyi olmuyor.. bebeğimiz kilo aldın diyoruz ama nasıl doğuracağız düşünmüyoruz.. maşallah canım senin ki çok iyi..