Dilarraa Kızlar merhaba ben bez olarak slepyy kullanmayı düşünüyorum ama yenidoğanı büyük oluyor diyorlar kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Merveacar97 Dilarraa aksine 1 numarası dıger bezler gore daha kucuk oyuzden ben 20 li 1 numara aldım 2 pakette 2 numara aldım
Hd8 Dilarraa ben 2 numarasını aldım 1 numarası çok küçük denildiği için. 2 numarasıda baya küçük yeni doğana olur diye düşünüyorum