Bseeyee Kızlar merhaba hala bir belirtim yok 41+2 oldum ve ishal olmuşum bu durum neden oldu anlamadim ? Yaşayan var mi böyle birsey?
2cocuk1kediannesi Doğum belirtisidir çoğunlukla. Buna bağlı olarak mide bulantısı ve kusmada yaşayabilirsiniz.
Bseeyee 2cocuk1kediannesi vallahi hiç bir belirtim yok nisan sancı açılma bide söylemesi ayıp deli gibi ishal olmuşum tuvaletten çıkamıyordum şimdi tuvalette yatıp kalkcam sanırım
Bseeyee minnakmina ay insallah öyledir oğlum gelmek istemiyor ben gelsin diyorum hayırlısıyla insallah ❤️❤️