irorkay Henüz 6.haftadayım ama yesem de yemesem de karnımda şişlik var hep. Pantolonlarım rahat ettirmiyor beni :( kilo almamama rağmen sanki çok kilolu gibi duruyorum şişkinlikten:( bu geçer mi?
Tb81 irorkay o zamanlar şişkinlik oluyor karında gaz gibi.. sonra iniyor.. 4 5 aylıkken de asıl bebiş belli olmaya başlıyor canım
svdmm16 irorkay benimde aynı kilom aynı ama pantolonlarım Kavuşmuyor resmen 😂 yeni sipariiş verdim işyerinde oturunca fermuarı acmıştm en son 😂
irorkay svdmm16 ahahah ya cidden ben de çok şaşırdım. Düğme birleşmiyor birleşse de huzur vermiyor sanki 3 aylık gibi karnım ya 🤣
MKrasnic svdmm16 benim de hep öyleydi ve öyle 🙈 hatta annemler filan aaa karnın hemen sivrildi gibi yorumlar yaptılar, ama gazdan ve kabızlıktan. Sorun çözüldüğünde şişlik gidiyor
Gokduygu irorkay yediğinzle alakalı değil hormonlardan dolayı şişkinliğiniz var ilerleyen zamanlarda biraz azalsada o şişkinlik doğuma kadar oluyor malesef