Sermec27 Vildan_nn ilk gebelikse mümkün değil canım bak benim ikinci gebeliğim 12+4 haftalık hamıleyım hala bir harekekt yok oğlumu da 17+5 lerde hissetmiştim bu haftalarda olan sey nabız atması oluyor ne yazık ki hareket için erken 🥰
ebrarecem İlk gebelikte 18de anca hissediliyor hissedilen şey genelde bağırsak hareketleri çok benziyor.