MomD Zeynepppp34 Canım kanda ilk hamilelik çıktığında doktor tekrar bi kan testi istedi ve de ek olarak idrar testi yapıldı. Daha sonraki ilk test 12.haftada ikili tarama testi olarak geçiyor adı, o yapıldı
Basakgul Zeynepppp34 ben de 10 hafta 🌺 yarın kontrolümüz var 🙏 sağlık ocağından arıyorlar ve doktorun da yönlendiriyor beklemedeyim 🤩
ratatosk Zeynepppp34 benim doktorum kangrubu, tam kan sayımı, tam idrar tahlili, Tsh, rubella, tokspolazma ve açlık kan şekeri istedi. 3 tanesi dışında diğerleri sağlık ocağında yapılıyormuş.