Ben 39+1 deyim şu an canım ve 16. Haftadan beri kasık ağrısı yaşıyorum benim de sağ kasık ve hala bir düzelme yok mesela yataktan kalkarken bile sağ tarafımdan kalkamıyorum, yururken , otururken her hareketim de canımı çok yakıyor doktor gebelikte normal demişti şükür bebekle ilgili sorun da yaşamadım ama çevremde ki büyükler de doğumdan sonra da bir süre geçmez diyorlar yaşam kalitemi çok etkiliyor inşallah senin ki bu kadar uzun sürmez