Alim01 Kizlar mrb benim regl donemlerime denk gelen kanamalarim oluyor gidiyoruz bebek gayet saglikli ayni durumda olan var mi her ay regl donemimde kanamam oluyor 12. Haftadayim.
Beyzan Alim01 çok enteresanmis üstten görmek dedikleri bu oluyor o zaman. Bebeğinizin sağlıklı olmasına çok sevindim inşallah böyle devam eder. İşte boşuna demiyoruz her gebelik her bebek aynı değil diye
Busbushatun Alim01 canm kayınvalıdem benm esıme hamleyken 9 ay adet gormeye devam ettıgını soyluyor hatta ben dusuk yapıyordum kanamam vardı bana hala adet goruyosun demıstı nadır olsa olabılen bseymışş
Bireylulmasali Alim01 canım bunu bir arkadaşım yaşamıştı bende de baş ağrısı çok oluyor regl dönemlerinde çok baş ağrısı yaşardım şimdi gebeyim regl günüme denk gelen günlerde çok başım ağrıyor
Alim01 Bireylulmasali herkesde farkli oluyor demek ki kanama olmasinda basin agrisin inan o korku herseyden beter