Melisa35 5-3 olduk betam perşembe günü 9350ydi 3 gün sonra hastaneye gideceğiz görebilme ihtimalimiz varmı hiç gitmedik bekledim özellikle
Sny_hkn10 Melisa35 ayy ben de 5+3 ama daha beta baktırmadım :) bekliyorummm sabırla doktora da gitmedim henüz sadece evde test çift çizgi :))
Busracobann Melisa35 6+5 de değerim 17 binlerin üstündeydi karından sadece keseyi gördük alttan da kalp atışını duyduk canım sen biraz daha bekle istersen değer 5 binin uzerinde olunca kese 7 -8 haftalikkende bebek görünüyor
Melisa35 Busracobann ya insan korkuyor bişey olur diye kan değerlerim çok düşük ya en çok da o yüzden gidiyorum vitamin takviyesi için
Busracobann Melisa35 kan değerin düşük değil korkma baya yükselmiş inşallah sağlıklı gebelik geçirirsin unutma Allah’ın dediği olur
Busracobann Melisa35 ben şuan 5 ilaç kullanıyorum demir kalsiyum magnezyum OMEGA progestan ilk gebeligim erken doğum oldu romatizmam var yani demek istediğim kafana takma herşey yoluna girer sen bebeğini düşün sagkikla büyüsün
Busracobann Melisa35 sende haklısın canım benim sadece tecrübeden kaynaklı diyorum Allah’ın izniyle bişey olmaz hamileliğini bu şekilde geçirme diye dedim bı zaman sonra hissedince anlayacaksın ne kadar güzel bişey olduğunu