Almla öyle düşünme biz uzun süre korunduk korunmayi bıraktığımiz ilk ay adetim 1 hafta gecikti. Aaa dedim bu kadar çabuk mu hamile kaldım. O kadar emindim ki direk kan testi verdim. Sağlık ocağından eve gelirken adet oldum. Diyeceğim o ki insanız robot değiliz günümüz geçebilir stres olabilir. İlla PKO sebepli düşünme ama o sorunun da varsa çözümü var burda bir sürü o sekile hamile kalan anne var. Bence iki üç gün daha bekle öyle test yap.