Sabırsızlıkla beklediğimiz oğlum bir türlü gelmek istemedi 41.hafta riskli bi hafta olduğu için doktor hemen yatış yapıp suni sancı vermek istedi ama ben Suni sancıdan çok ama çok korkuyordum sezeryan olmak istedim ama devlet hastanesinde yapmadılar doktorun yanından çıktığımda hüngür hüngür ağlıyordum eşim kolumdan tutup hemen özel hastaneye götürdü doktor kakasını yapabilir seni hemen sezeryana alalım dedi hemen son hazırlıklarımı yapıp 2 saat sonra doğuma girdim hem mutluluk hem heyecan hem korku hepsi bi aradaydı bu arada doğumun epidural sezeryan oldu sezeryan olacaklara tavsiyem kendinizi kasmayın belden iğne vurulacak olması insanı biraz tedirgin ediyor ama 2 saniyelik birşey bebeğinizi kucağınıza almak için herşeye değer bence ameliyathaneye alınırken çok mutluydum korku vardı ama aileme mutlu gözükmek istiyordum hep gülüyordum ama eşim beni uğurlarken başladı ağlamaya bende doğuma girince bıraktım kendimi ağladım öyle olunca tansiyonum düştü doktor eğer sakinleşmezsen doğumu başlamam bebeğini daha geç alırsın kucağına dedi hemen sakinleştim bebeğim için sonra bi gözümü açtım kapattım bebeğimin ağlama sesini duydum o kadar güzel bi duygu ki tarif edilemez hemen yanıma verdiler mis kokusunu içime çektim evlat kokusu bi ayrıtmış allah herkese nasip etsin inşallah bebeğimi giydirip odaya gönderdiler benim de işlemlerim bittikten sonra çıkarıyorlardı bende bi heyecan başladı bebeğime kavuşacam acaba beni dışarda kim bekliyor diye eşim annem babam kardeşim hepsi ordalardı eşim yine ağlıyordu ben geç çıkınca bişey oldu diye korkmuş annemde normalde çok duygusal ama eşime destek olmak için hiç ağlamamış çıkar çıkmaz bebeğimin yanında kim var dedim kayınvalidem ve görümcem varmış rahatladım eşim bana sarıldı sana bişey olacak diye çok korktum hadi elimi tut bebeğimizin yanına gidelim dedi odaya gittiğimizde çok kalabalıktı annem herkesi odadan çıkardı aşıkları başbaşa bırakalım diye eşimle sarıldık oğlumuzu izledik sonra eşim elinde Hoşgeldin bebek çiçeğiyle geldi bu oğlum için sana yok dedi beni kıskandırmak istedi sonra da elinde Koca bir çiçek demetiyle geldi üstüne çok güzel bi not yazmış notu yazarkende ağlamış çok güzel bi duyguydu geçelim acı kısma ilk kalkış yürüyüş tarif edilemeyecek kadar zordu gözlerimden yaşlar aktı yapamayacam yüreyemeyecem dedim ama yapmak zorundaydım ağlaya aplaya bi iki adım attım sonrası geliyor zaten iyisiyle kötüsüyle çok güzel bi doğum oldu burda hep doğum hikayelerini okuyordum bende paylaşmak istedim hakkınızı helal edin Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almasını nasip etsin inşallah