Semaemre28 bide anne tarafından kıza geçer diyenler var mesela benim anne tarafımda hiç hatırlanan ikiz yok çok eskilerdende gelebiliyormuş şöyle bişey duydum onunla ilgilide.. kaybolan ikiz diye bişey var iki kese oluşuyor birinde bebek oluşurken diğerinde oluşmayıp kaybolabiliyor.. önceden ultrason felan yoktu ne oluştu ne bitti kimse bilmiyordu belki anneannemizde felan oldu haberi bile olmadan tek bebek doğurdu böyle bi olasılıkta var genlerinde vardı ama oluşmadı o genler bize geçti bizde oluştu gibi gibi