avukatveanne afedersiniz sormak istedim , 19. Haftadayım bebekte ve suyunda sıkıntı yoktu şimdiye kadar , fakat benim kronik kabızlık şikayetim var hamilelikten öncede mevcuttu , bekunis adlı bir ilaç kullanıyordum ancak onunla lavaboya gidebiliyorum , ama onu kullanınca da affınıza sığınıyorum ishal oluyorum 2-3 kere çıkartıyor beni lavaboya ama ishal şeklinde , korkuyorum ishal kabızlık ilaç vs bebeğin suyuna etki eder mi ?