Kızlar bugün 12.haftam kontrol için gttm doktora bı cinsyt tahminimiz var mı dedim şurada bı cikinto var %60 erkek dedi ama yine 15.haftada kesinleşir dedi 😊 ay cinsyeti merak ediyordum içim biraz rahatladı 😊 oğluşum diye diye severim artık karnımi 🥰