Susamcik01 öncelikle hakkımızda hayırlısı, aşılama yaptırdığımda doktor bana ilaç verdi, ve bitince test yaptır dedi, o yüzden yaptırdım, ben bide hastanede çalışıyorum o yüzden rahattı, ama idrar yaptır derim, gebelik varsa belki ilaç başlar riske atma